Od dzisiaj w siedzibie głównej Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach znajdą Państwo aparat telefoniczny za pośrednictwem którego, bez konieczności kontaktu osobistego, połączą się Państwo z wybranymi pracownikami Ośrodka. Bez konieczności posiadania swojego telefonu.
Nie wszyscy mają telefon, wszystkich zaś dotyka problem pandemii. Wychodząc naprzeciw rzeczywistości przygotowujemy usługi w ich alternatywnych, bezpiecznych dla zdrowia wersjach.
Dzięki usłudze TELE!OPS będzie można uzyskać informacje na temat zasiłków rodzinnych, środków PFRON czy dodatków mieszkaniowych. Pracownicy Kancelarii udzielą informacji o możliwości odbioru korespondencji. Gotowi do rozmowy będą pracownicy socjalni do spraw bezdomności.
Wszystkie informacje i szczegółowa instrukcja obsługi telekomu znajduje się na grafikach. Skoro nie możemy się spotkać, porozmawiajmy przez telefon!